Morgonhumör

Jag måste verkligen jobba på mitt morgonhumör! Har nog aldrig varit såhär trött och grinig på morgonen som jag är nu! Vissa mornar anser jag iaf att jag har lite "rätt" att vara lite smått irriterad men annars måste jag bättra mig.. Vill inte smitta av mig på Noel som än så länge är världens gladaste unge varje morgon!!! Vincent är lite segare och lite mer gnällig innan han har kommit igång.. Så han och jag kan ha våra duster på morgonen ibland! 😒

Idag var lite av en dålig morgon. Linus åkte till jobbet vid halv 7 och väckte då hela familjen (eftersom det verkar vara ett syndrom hos karlar att verkligen inte kunna smyga eller vara aningens tyst på morgonen), Noel börjar härja inne i sitt rum och jag märker att han absolut inte har tänkt att somna om, Vincent vaknar och gnäller och berättar att han kissat i sin säng! Hunden börjar röra på sig och när jag vaknat till liv tillräckligt känner jag doften av hundbajs i sovrummet! När jag sedan står och viker tvätt ser jag hur min svarta nya klänning försvinner över golvet tillsammans med en viss liten valp och kort därefter upptäcker jag hålen i den! 😠

Nu sitter vi iaf och äter frukost i lugn och ro (med undantag av Noels ljuva skrik när han upptäcker att hans macka är slut)!

Imorgon är en annan morgon och den kan inte bli lika dålig!!! 😳

Nu tar vi nya tag!!

Puss&kram från kaoset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!