Fullt schema

Hundarna skötte sig hos veterinären! Elvis blev dock lite dålig av vaccinet och har varit väldigt slö hela dagen, men nu är det som bortblåst! Det lilla yrvädret är helt sig själv igen! 😉

Ewe, jag och Noel åkte sen till Söderköping och till Dollar Store som öppnar där.. Sjukt billigt!! Fyndade lite skräp! 😊 sen handlade vi lite fika och hämtade Vinne på dagis. På eftermiddagen kom Nadja och grabbarna hit på fika och bus och sen åkte V på fotbollsträning med mormor och morfar! Då passade jag på att dammsuga och fixa ordning för kvällen. När V kom hem igen gick mamma och jag en promenad med hundarna!

Nu ska jag slappa i soffan hela kvällen! Linus och jag ska kolla på "Torka aldrig tårar utan handskar"... Kan bli ett glas vin ikväll för lite extra avkoppling! 😉

Kram på er!

/Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!