Bra dag!

Idag har jag verkligen hunnit med mycket samtidigt som barnen varit på ett strålande humör. Tvättat, betalat räkningar, bäddat rent, lagat mat och gått en lång promenad. Sen hann vi också med att åka upp till ishallen och titta på Linus träning.. Vinne älskart och är verkligen sjukt bra på att veta vilken spelare som är vilken! Bättre än mig.. 😜 Det var länge sen Noel var med på hockeyn men idag satt han och hejade en stund innan det blev tråkigt! Inte kanske det roligaste för en liten vilde med massa kryp i kroppen!

Nu på kvällen har vi käkat mat, jag har badat, klippt och borstat hundarna inför besöket hos veterinären imorgon (så man slipper skämmas!) och så har även jag hunnit med ett bad själv! Bland det bästa jag vet.. Avkoppling på hög nivå! Nu ligger vi i soffan och äter fruktsallad och tittar på Ensam mamma såklart!

Ha en skön kväll vänner..

/Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!