Vardag

Då har måndagen snart passerat. Jag fick en liten sovmorgon idag till 8.30 i alla fall! Alltid nåt! Sen tog vi det lugnt på förmiddagen. Åt frukost länge, jag betalade räkningar och vi tog en promenad med hundarna i regnet..
Sen blev vi bjudna på lunch hemma hos Sandra. Till barnens stora förtjusning serverades det pannkakor. Och dessutom fanns det typ allt man kan tänka sig till pannkakan. Glass, sylt, grädde, banan, chokladpudding!! Mumma tyckte nog både barnen och vi vuxna! 😊

Sen åkte vi hem och när Linus kom hem käkade vi mat! Igen! Ha ha.. Vinne satt framför barnprogrammet och åt och när han var färdig skulle han spexa lite. Han skulle dansa till Eric Saade förstås och medan Linus och jag satt och klappade och hejade på så hade Elvis hoppat upp i soffan för att försöka nå maten, till följd av att tallriken med makaroner och köttbullar åkte ner över hela soffan och hela mattan!! 😒 det var bara att dra fram dammsugaren och sätta fart. När Noel hade somnat och Linus låg och läste för V gick mamma och jag en långpromenad med hundarna. Jag har aldrig varit så blöt i hela mitt liv. 1 timma med ösregn hela tiden!!! Till och med hundarna ville fort hem till slut! Det fick bli ett varmt bad direkt när jag fått av mig alla blöta kläder. Elvis har haft ett ryck och varit helt tokig fram tills nu! Han har hittat både det ena och det andra att bita på! Mupphund!!

Imorgon väntar en måstegrej!!! Jag ska rensa bland mina kläder! Suck.. Men det är alltid skönt efteråt!
Sen ska det storhandlas också och vid 17.30 har V fotboll!
Bäst att gå och lägga sig. Sängen kallar känner jag..

Kram och Godnatt vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!