Stolt mamma

Idag har jag varit på utvecklingssamtal på Vincents förskola. Jag kan inte annat än att känna mig stolt! Han är enligt pedagogerna en snäll, omtänksam, omtyckt och nyfiken kille. Han deltar med glädje i allt dom gör och han har en självklar plats i gruppen! Men den bästa och största egenskapen hos Vinne är att han har ett stort hjärta och bryr sig om dom andra barnen! Det värmer i mammahjärtat att få höra det!

När man får höra sådana ord om sin lilla kille gör det faktiskt ingenting att han trotsar sin mamma och bråkar lite här hemma!☺

Nu får vi se hur vi lyckas med nästa busunge. Jag har en känsla av att de är kan bli lite tuffare med Jabba. Han är nämligen en klass för sig när det kommer till vilja och envishet! Ha ha

Mina älskade grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!