skitväder.....

Herregud vad det regnar. Nu har det ju hållt på sen igår utan uppehåll. Jag bara älskar att ha två hundar i det här vädret varav den ena är vit. Han blir ju inte ett dugg skitig när det är såhär ute.. :/
VART ÄR SNÖN??
Det är bara att ta tjuren vid hornen och ge sig ut på en promenad. Först ska Noel och jag äta upp frukosten. Sen blir det att pälsa på oss, ner med Noel i vagnen, på med regnskyddet och knalla iväg. Suck!
 
Sen väntar ju rensning av garderoberna. Lär väl ta halva dagen..
 
Sen ska Vinne hämtas på dagis. Om jag inte har hunnit handla då vilket jag har svårt att tro så åker vi och gör det då!
 
Hoppas ni andra har en bra dag i regnet..
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!