Så rätt jag hade

Visst vände det inatt! Noel sov hela natten i sin säng! Och jag kunde ligga och vräka ut mig i vår säng! Ok Elvis gjorde mig väl sällskap men han tar ju väldigt liten plats! 😊
Och Linus låg i soffan! Ha ha ha.. Undrar om han sov lika bra som jag? Inatt har iaf jag sovit som en stock. Det blev en härlig start på en härlig fredag. Barnen har skött sig hela morgonen och vi har ätit risgrynsgröt till frukost! Det var hur gott som helst! :-)

Vinne har åkt iväg till sin farmor en sväng och Noel sover i vagnen efter en härlig promenad i solen! När han vaknar tar vi en tur på stan och en liten lunch.

Innan det är dags för hockey ikväll ska vi till Olearys med mamma, pappa, Hanna och barnen!
Och imorgon ska Vinne och jag på Zillah&Totte.. Ska bli mysigt att göra något bara han och jag. Det va länge sen nu! ❤

Idag är jag på bra humör! 😃

Trevlig helg på er..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!