Rolig helg

Då var det fredag igen. Veckan har sprungit förbi som vanligt och den här veckan har mestadels handlat om problem med min skitbil. Jag har åkt fram och tillbaka till verkstaden, ena gången mett ett rör hängades och slåpandes i marken, fram och tillbaka till bilbesiktningen och så samma visa igen. Så fort felen är fixade åker biljäveln ut på Blocket. Så om någon är intresserad av en Saab, årsmodell 99 som gått nästan 23000 mil för ca 10.000:- så är det bara att höra av er. Den har gått sjukt bra fram tills nu och är billig i skatt och försäkring.
 
Nu till något roligare! Imorgon bitti åker Hanna, Malin och jag till Stockholm!! Vi ska shoppa, käka gott, parta och gå på Tomas Ledin på Cirkus! Det ska bli hur roligt som helst och jätteskönt att få komma iväg en sväng. Det här innebär att Linus och jag inte ses fören på söndag kväll. Det har blivit väldigt hattigt den här veckan. Han har bortamatcher onsdag, fredag och söndag. På söndag är barnen i trygga händer tills jag kommer hem. Bästa Ewe&Antton ska vara här och ta hand om alla grabbar. Tack snälla ni!!
 
Idag ska jag fixa lite. All tvätt ska vikas och läggas in, hundarna ska tas på en promenad, jag ska handla så att det finns mat här hemma, jag måste in till stan en sväng och köpa lite nytt smink bland annat som tagit slut, jag ska hem till Johanna och låna skor, jag ska färga håret, packa och däremellan försöka umgås och roa mina barn! :D
Vinne är hos sin farmor så jag ska föörsöka hinna så mycket som möjligt innan han kommer hem. Noel hänger ju bara på som vanligt! Men det börjar bli sjukt tråkigt att sitta i vagnen tycker han.. Men idag måste vi!!
 
Nu är det dags att jag sätter fart..
 
Trevlig helg allihopa..
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå laddad:) kommer bli såååå roligt;)

2012-11-23 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!