Onzzdag

Och så var det det där med att sova på natten! Eller sova överhuvudtaget om man frågar Noel! Inatt var ingen bra natt återigen.. Det slutade med att vi sov 4 personer i vår säng. Då ska det väl tilläggas att båda barnen är överallt i hela sängen när dom sover! :/
Vid 6 tyckte Noel att det var dags att gå upp och väckte då storebror som även han verkade tycka att det var en bra ide!

Jag hade ju iaf en del tid att fixa allt på morgonen. Hann tom dammsuga innan det var dags att lämna ett litet skelett på förskolan. Noel och jag åkte sen vidare till BVC där det konstaterades att Jabb nu väger 12300g och är 77cm..
Min stora minsta kille. En trött Noel somnade sedan direkt när vi åkte hemåt i bilen. Däremot finns det ju inte en möjlighet att han fortsätter sova när jag flyttar honom från bilen till sängen. Efter 40 minuter gav jag upp och gick upp och gav honom välling! Nu sover han som en stock! Envisa unge! Övertrött deluxe! :)

Hundarna och jag ligger och slappar i soffan. När Noel vaknar blir det lunch, en promenad med vovvarna och sen ska bilen besiktigas innan V ska hämtas igen.

Ikväll är det hockey. Bästa mamma och pappa kommer hit och är barn och hundvakter så att jag kan få åka iväg en stund själv! Ni är bäst! Får se om Vinne orkar följa med dock. Fast med tanke på att han gick upp alldeles för tidigt imorse tror jag att han lär vara sjukt trött i eftermiddag!

Nu ska vi slappa vidare här!

Zzzzzz

/Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!