Och så var det fredag igen!

Fattar inte hur fort veckorna går! På något sätt känns det som att man hinner med massor men ibland känns det som att man inte gör nåt! 😒

Idag var Noel och jag ute på promenad med hundarna i skitvädret när vi lämnat V på förskola och pga väldigt dålig sömn så somnade lilla herrn redan vid 9.15! I VAGNEN! Och sov i 2 timmar, vilket i princip aldrig händer. Han hatar att sova i vagnen! Sen blev det pannkakslunch hos mamma och pappa på jobbet! Jag älskar nog pannkaka mer än barnen! 😉

Jag svängde förbi Lager 157 på vägen till Maxi och fick med mig 3 tröjor till mig och en varsin mössa till Vinne och Noel! Sen blev det Maxi och lite handling.

Jag ligger just nu i ett bad och barnen sover.. Tror bestämt att det kan bli en tidig kväll! Linus har redan bestämt sig för att sova på soffan inatt (match imorgon) då han tydligen är ganska säker på att en viss Noel kommer hålla oss (läs mig) vaken inatt igen. Att Linus har match onsdag, fredag, söndag den här veckan kom ju sjukt lägligt med tanke på Jabbas ändrade sovschema. Att somna vid 19 är inga problem. Men att sen vakna vid 23 och vara förbannad och "pigg" är ju en helt annan sak om no frågar mamman! Men inatt vänder det! Jag känner det på mig. Och tänk! Där kommer jag ligga och fläka ut mig i en 180 säng helt själv! Ha ha ha

Nehe.. Dags att tvätta håret!
Sen blir det gurka och dipp! Mums!

Godnatt med er!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!