Lugnet efter stormen

Puh! Dagen har verkligen gått i ett!
Började med en hyfsad morgon där Linus var snäll och gjorde frukost åt mig! Sen vaknade Vincent och då tog morgonen en helt annan vändning. Jag hällde visst hans juice i fel mugg och då bröt helvetet lös.. Jag skrev igår att jag är en stolt mamma åt mina barn och det är jag verkligen, men just nu är V inne i en period där han blir galen på minsta lilla och det är nästan alltid jag som får ut för det. Känns tråkigt att vara arg och osams med honom samtidigt som jag är glad att han sköter sig och är snäll på förskolan! Jag hoppas verkligen att det vänder snart för att jag märker att även han själv tycker att det är jobbigt och tråkigt att bråka!

Vi hämtade Hanna och barnen och åkte och lämnade på Jollen! Sen skjutsade jag Hanna till verkstaden för att hämta sin bil och efter det åkte Noel och jag hem och gick en promenad med hundarna!

Vid lunch åkte vi in till stan och åt med Kaisa! Lilla Arwid sov hela tiden men Noel va vaken och terroriserade! 😉 sjukt tråkigt att sitta stilla och glo tycker Jabb! He he

Vid 14 var det dags att hämta alla 3 busar.. Vi åkte hem och fixade fika och sen kom Alex och barnen hit och lekte. Fullt ös med 6 ungar och 2 hundar. Nu har alla åkt. Alex och barnen hem och dom andra tre åkte med mormor på fotbollsträning! Välbehövligt! För alla parter. Så nu sitter jag och ger Noel mat i lugn och ro och sen ska han få ta ett bad innan det är natti natti!

Sen börjar vi om! När V kommer hem ska han äta och bada! Linus har flytt fältet och är och tittar på LHC ikväll.. Skönt för honom! 😜

Nehe.. Nu ska en bajsblöja bytas! Bara att ta ett djupt andetag och köra!

Ha en skön kväll.. Det ska jag ha såsmåningom! ☺

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!