Klart

Sådärja!! Nu är jag färdigpackad.. Barnen sover och hundarna sover, tills jag rör på mig! Då har jag tassarna precis bakom hela tiden! Dom har stenkoll på matte! 😉

Nu sitter jag med en snygg ansiktsmask och sen ska jag ta en dusch! Sen blir det sängen för mig. Syrran hämtar mig 7.45 imorgon och tåget går 8.30.. Mot Stockholm för en rolig helg. Hoppas jag hittar lite på stan! Har fått order hemifrån att BARA köpa kläder till mig själv! Han är bra snäll min älskling!!!

Jag har iaf fixat och donat här hemma för att allt ska flyta på så smidigt som möjligt för mina grabbar! 😊

Nehe. Nu väntar duschen..

Godnatt på er

Kram


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad mysigt att få komma iväg lite för egen tid. Lite avis :/ hoppas du njuter och har det bra! Kram

Svar: Det var jätteskönt. Verkligen! Men på något sätt, även om det bara är en natt så är det alltid lika skönt att komma hem! :) Men man uppskattar verkligen sin egen tid mer nu än någonsin.. Bara att få sitta och äta en middag i lugn och ro! ;)
Betchji

2012-11-24 @ 21:37:49
URL: http://Tesstrning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!