Fredag

Äntligen fredag! Trots att veckorna går fort är det alltid lika skönt när fredagen kommer...
Idag har det också hänt något som Aldrig hänt tidigare.. Jag är vaken men barnen sover! Noel brukar ju typ aldrig vakna senare än 7.30.. Så idag tog han sovmorgon minsann! :)
 
               
 
 
Idag ska vi göra mest tråkiga saker under dagen. Eller tråkiga för barnen men nödvändiga för mig!
Först blir det frukost, sen promenad med hundarna, sen Måste allt skräp i förrådet kastas så att man kan ta sig in där utan att behöva röja undan påsar och skit innan, sen ska vi handla lite fredagsmys och förmodligen tar vi en lunch på Maxi. Om Vinne får bestämma blir det nog en liten fika också! ;)
 
Ikväll blir det ost och kex och lite vin. Linus och jag ska bara käka och mysa i soffan ikväll. Det har gått i ett den här veckan och även om jag älskar att ha folk här hemma är det skönt att bara vara vi en kväll också!
 
Linus och jag "firade" ju 10 år tillsammans den 28.e september men vi har inte hunnit göra något tillsammans än. Vi funderar fortfarande vad vi ska hitta på. En mini-weekend eller bara en helg någonstans i Sverige. Det finns ju heller inte så många helger att välja på eftersom att hockeyn tar upp dom flesta. Men något ska vi iaf hitta på. Det är ju inte så många gånger man firar 10 (!) år tillsammans! <3
 
 
Nu ska jag fixa lite frukost tills barnen vaknar!
 
Trevlig helg vänner..
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!