Fredag igen!

Nu har det varit dålig uppdatering här på bloggen. Jag har egentligen kanske hunnit skriva med det har liksom inte blivit av bara. Just nu sitter grabbarna och jag och äter frukost. Vi tog sovmorgon idag. Jätteskönt!
 
Igår var Noel och jag och storhandlade. Så nu är det fullt i både kyl och frys. På kvällen kom Helena, Kaisa och Arwid hit och käkade mat och fikade. Det var jättetrevligt och skönt att slippa sitta själv då Linus var på Olearys.
 
Idag kommer kusinerna bus hit och ska vara här tills Fredde kommer och hämtar dom vid 15.30. Vi ska ha lite fredagsmys och fika lite gott. Jag ska försöka hinna tvätta upp all tvätt och plocka ner alla lampor i fönstrena. Imorgon ska allt julpynt upp. Det ska bli mysigt med lite julstämning. Jag hoppas faktiskt att det kommer lite snö snart. :) Det är inte likt mig! Mormor och Mamma kommer iaf hit imorgon och hjälper mig medan Linus och pappa åker iväg med barnen. Och på söndag ska jag hjälpa Ewe&Antton och flytta. Full fart hela helgen.. Det gillar vi.
 
Hoppas ni har en bra helg allihopa!
 
Kram
Min fina fina mormor som är hela 80 år! En helt fantastisk kvinna som absolut är min förebild! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!