Första dagen

Godmorgon på er!
 
Idag var en sådan dag där jag hade bestämt mig för att börja ändra på lite saker. Börja äta lite bättre och planera måltiderna, börja träna, ta tag i vissa nödvändiga saker med mera med mera.... Då väljer Noel att ha en fruktansvärt dålig natt. Det börjar med att Vinne kommer in till oss vid 23. Det är inga större problem då han alltid somnar direkt när han lägger sig mellan oss men man sover ju ändå sämre med barnen i sängen. Vid 23.20 vaknar Noel och är arg och ledsen. Vi provar med dricka och med mera välling. Inget hjälper! Det slutar med att jag och Noel får lägga oss i Vinnes säng. Han styr och ställer men somnar sedan ca 30 minuter. Sen vaknar han och bajsar 2 gånger och är sedan vaken till 03.30. Strax efter 7.30 är Linus uppe och duschar och pratar i telefon inne på toaletten som ligger vägg i vägg med Vinnes rum och då är även jag och Noel vakna. Så ungefär 4 timmar har man väl sovit inatt iaf. Jag misstänker att det är lite fler tänder på gång! :/
 
 
Nu har jag iaf bestämt mig för att strunta i den dåliga sömnen och tänka på dom som har det värre. Våra barn har nästan alltid sovit på nätterna men jag känner verkligen hur myckert jag behöver min sömn för att fungera hela dagen. Idag är det ju dessutom måndag vilket innebär att V är hemma från dagis och behöver aktiveras.
Vi får se vad vi hittar på. Men en sak är iaf säker. När Linus kommer hem åker jag in till gymmet och tränar och solar. Nu jäklar är det dags! Bara att bita ihop, dricka mycket kaffe och bestämma sig!
 
Hoppas er natt har varit bättre än min..
 
Ha en fin måndag vänner..
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!