Breaking Dawn part 2

Igår var jag och såg den. Den sista! Jag var spänd, det ska jag erkänna men jag hade inte så höga förväntningar då jag hade fått höra innan att man inte skulle ha det.
 
Jag vet att det är många som tycker att dom här filmerna bara är skit. Jag ska erkänna att det tog lång tid innan jag ens såg den första. Vampyrskit och bara massa overkligt är egentligen ingenting för mig. Men efter att ha blivit tvingad att se den första var jag såld. Jag är nog däremot inte som många tjejer, helt förälskad i skådespelarna men det är själva historien och kärleken i filmen som fångar i alla fall mig. Att älska någon, att vara villig att dö för någon, att ha någon som skyddar en oavsett vad, att känna så starkt för någon att man är villig att ge upp hela sitt liv för den personen. Sen är det mycket det förbjudna och det farliga som lockar! ;)
Det är ju såklart bara på film ett liv kan se ut så här men det är väl därför man sitter som klistrad. Att få vara i den världen en liten stund. För att sen återgå till verkligheten såklart. Jag gillar min verklighet.
 
Dom är dessutom sjukt snygga tillsammans. Edward och Bella! Äckligt perfekta.
 
 
Sen är det ju sjukt häftigt. Tänk att få föralltid tillsammans med den man älskar mest i hela världen. Att veta att man kommer att leva tillsammans i en evighet. Vi människor får leva med "I nöd och lust, tills döden skiljer oss åt".. Det kan duga det också! Än är det många år tills dess. :)
 
Jag bara älskar musiken i den här sista filmen.
A Thousand Years och Turning Page är helt fantastiska låtar..
 
Och deras lilla dotter. Vilket vackert barn!
 
          
 
Jag var dock lite besviken och tyckte väl att det kunde ha hänt lite mer i filmen men det var i alla fall ett lyckligt slut! Känns såklart tråkigt att det var sista filmen men nu känns det änddå som att det inte finns så mycket mer som kan hända i den här sagan. Sista filmen får alltså godkänt ändå!
 
Nu ska jag återgå till min vardag och åka och handla. :)
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!