Händelserik helg

Måndag igen! Vi har bara varit hemma idag.. Skönt tycker nog Noel, fruktansvärt tråkigt tycker Vincent.. ;)
Ida kom i alla fall hit på en fika på eftermiddagen så då fick vi lite sällskap och jag fick en vuxen att prata med! He he.. Noel stackarn är genomförkyld! Han snorar och hostar.. Jag tycker så himla synd om honom.. Han är ju så liten! Ringde sjukvårdsupplysningen idag och rådfrågade. Bara han inte får feber eller svårt att andas så var det nog ingen fara. Det är ju så läskigt med små bebisar att dom inte andas med munnen när näsan är täppt! :/ Idag har han funnits hos oss i 1 månad. Älskade lilla groda! Världens snällaste bebis. Kämpar på och är glad trots att han är sjuk. <3

Helgen har väl annars varit ganska händelserik. Dock inte på ett bra sätt!
Fredagen började bra. Vi hade en heldag med Alex, Colin&Lizette.. Började på ÖF och avslutade sen på Mc Donalds. Grabbarna lekte och hade skoj hela dagen! :)
På kvällen var mamma, pappa och syrran med familj här. Vi käkade och kollade tv samtidigt som vi hade koll på Hästens match. Förstod ganska fort att något hade hänt med Linus. Mycket riktigt.. Axeln hade hoppat ur led igen!
:( skit också.. :/
Lördagen spenderade jag och grabbarna på Maxi. Köpte lite nya kläder till dom. Det var från början tänkt att jag skulle hitta nåt till mig själv men som vanligt slutade det med att jag gick runt på barnavdelningarna och roffade åt mig! ;)
På kvällen kom svärmor och svärfar på mat. Linus var kock och allt flöt på i köket...trodde jag! Ett vrål från köket precis innan maten var klar! Linus hade tappat kokande sås på hela underarmen! Great! Så han är skapligt snygg där nu.. Alltid är det nåt! Ha ha

Igår var det storstädning här hemma och pappa och mamma hjälpte till att sätta upp gardinen i grodans rum! Nu fattas bara en rullgardin, sen är det klart! :) mormor kom med mat och vi avslutade kvällen hos mamma och pappa med köttfärsbiffar och potatis! :)

Imorgon blir det en hemmadag för mig och Noel så att han får kurera sig. Vinne får gå till dagis några timmar och leka med sina kompisar! Det ser han fram emot! ;)

Nu bänkar jag mig framför Familjen Annorlunda! Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!