Familjen <3

Jag känner mycket kärlek just nu!
Kärlek och tacksamhet..
Kärlek till min älskade sambo, mina fina smågrabbar och till hela min familj!

Tacksamhet att jag har allt som jag har och att jag är frisk och mår bra. Tacksamhet att jag fått 2 fina söner som förgyller mina dagar och ger så mycket glädje och kärlek.
Tacksamhet att jag har föräldrar/svärföräldrar/syster/mormor
som alltid ställer upp och hjälper till när man behöver.

Man glömmer ibland bort att visa just tacksamhet mot personer som alltid ställer upp och det är något jag ska bli bättre på! <3

2012 blir ett bra år. Vi börjar ett nytt liv med 2 barn, jag ska starta eget företag, Vita Hästen går upp i allsvenskan, 2 av mina vänner gifter sig, alla mina nära och kära får må bra och vara friska!
Det är vad jag hoppas på!

Godnatt på er.. <3

Becka


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Vad fina dom är killarna! Hur gick förlossningen och allting föressten? Undrar nyfikna jag =)

2012-01-11 @ 00:45:23
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!