BVC och äntligen helg!

Idag var det dags för besök på BVC igen.. Det är en stor liten kille vi fått den här gången. Till skillnad från Vincent som alltid legat under normal kurvan. :)
Noel vägde idag 4635 g och var 56 cm.. Han hade nästan gått upp 400 g på bara 1 vecka.. Haha hur ska det här sluta!? ;)
Det är ju iaf bevis på att maten är bra och att han får i sig tillräckligt! Skönt!

Har precis kommit hem efter att ha hämtat V på dagis. Så nu har vi helg! Jätteskönt! Samtidigt som jag vet att Vinne älskar att gå till dagis och leka och att det är skönt för mig att få dom timmarna med bara Noel så är det ändå ett litet stress moment. Upp på morgonen, fixa frukost, klä på 2 barn, amma, göra sig iordning själv, på med ytterkläder och iväg till dagis! :/ ibland går det smidigt men ibland vill Vinne bråka lite med sin mamma på morgonen.

I helgen blir det dock lite tråkigt. Linus har bortamatch både fredag och söndag så jag och grabbarna är alltså själva. Får se vad vi hittar på!?

Nu ska jag lägga mig och mysa med V i soffan innan Noel vaknar och vill käka!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!