Börja om från början

Hej på er!

Har verkligen inte haft någon lust att blogga. Har haft både tid och en massa saker att skriva om men noll intresse.
Men nu börjar vi om..

Sitter just nu och ammar. ;)
Lilla Noel har blivit förkyld stackarn, ligger och snörvlar som en liten gris när han äter. :/ storebror och pappa är också snoriga så det har inte varit så lätt att undvika.
Noel är annars världens snällaste och lugnaste bebis. Han sover, äter, bajsar och finner sig i allt. Jag är väldigt ovan men oerhört tacksam att han än så länge är nöjd och belåten. Håller tummarna att det ska fortsätta så! :)
Han är snart redan 3 veckor. Jag försöker njuta varje dag! <3

Storebror har varit lite bökig sen lillebror kom men börjar nu hitta tillbaka till sitt rätta jag igen. Han är stolt och jättesnäll mot sin lillebror men han har varit lite jobbig mot sin mamma och pappa. :) såklart! En stor omställning för honom. Men som sagt, det är mycket bättre nu. Dessutom börjar han närma sig 3 år nu så lite trots får man ju räkna med! ;)

Imorn tänkte jag skriva om förlossningen, har fått lite önskemål om det!

Nu ska det bytas blöja och sen sover vi igen. Imorn är det dagis för Vincent och jag tänkte ta mig till gymmet och mjukstarta min träning lite.. Ska bli jätteskönt att röra på fläsket lite. Men vet ni! Måste få "skryta" med att jag redan nu väger 2 kilo mindre än jag gjorde innan jag blev gravid! Tack för det säger jag! Beach 2012 satsar vi på.. Ha ha

Godnatt på er..

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!