Rs-virus

Glad alla hjärtans dag på er!

Noel&jag har sedan i söndags kväll legat på barnakuten för att lillskrutt har fått Rs.. Förbannade sjukdom! Han är dock en riktig liten kämpe som inte låter viruset påverka honom så mycket som det borde. Mellan alla prover, kontroller och inhalationer är han en glad liten kille med god aptit! ;) det är jag tacksam för!

Igår fick vi åka hem en sväng på kvällen. Vi käkade mat hos mamma&pappa, jag hann ta en dusch och hämta rena kläder! Det var jätteskönt men det kändes tråkigt att åka från Linus och Vincent. Jobbigt att ha halva familjen någon annanstans!

Idag tycker iaf jag att Noel är mycket bättre. Vi får se vad doktorn tror nu på förmiddagen. Vill ju gärna åka hem och tillbringa alla hjärtans dag hemma. Jag saknar min säng och att få ligga och mysa i soffan framför tvn..
Men huvudsaken nu är att Noel blir frisk. Det får ta den tid det tar! :/

Nu ska jag äta lite frukost medan N sover gott..

Ta hand om varandra och ha en fin dag med mycket kärlek! <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!