Fortfarande på sjukhuset

Vi är kvar.. Igår kväll var det tal om att vi skulle få åka hem och sova hemma för att sedan komma tillbaka och inhalera på morgonen. Så blev det inte! Han lät inte alls rolig igår kväll så vi blev kvar. Det går lite upp och ner tycker jag. Ibland låter det knappt något när han andas och ibland låter det förskräckligt.. Men det som är allra värst för honom är hostan. :/
Ibland blir han nästan blå i ansiktet och efter en riktig hostattack är han helt slut! Man känner sig så hjälplös!! :(

Men jag försöker behålla lugnet! Vi är kvar så länge Noel behöver, hur tråkigt och långsamt det än är.. Nu får du bli frisk älskade unge. <3

Läkarna är ändå imponerade över hans vilja och hans glada humör. Det borde i princip vara omöjligt att äta själv för honom och han skrattar och snackar gärna med alla som kommer in! :)

Nu väntar vi på läkarna och jag ska nog sätta på en film tror jag! Typ den 5.e filmen nu tror jag! ;) Noel sover gott på mitt bröst efter lite käk och medicin!

Saknar min stora lilla kille och min älskade Linus massor! Men snart är vi hemma igen! Friska, pigga och glada!

Ha en bra onsdag!

Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!