Tiden går

 
Jag har börjat fundera en del på framtiden. Det är bara ungefär 2 månader kvar tills Noel ska börja på förskolan och ett helt nytt liv börjar. Barnen kommer att gå heltid på förskolan, jag ska jobba heltid, Linus fortsätter som vanligt med jobb och hockey. Sen ska allt annar skötas här hemma samtidigt som jag ska hinna umgås med min familj och mina vänner. Jag vet, alla andra klarar det men jag har aldrig gjort det förut så det här blir verkligen ett nytt kapitel i mitt liv. Sen kommer ju alla tankar på jobbet, på att starta eget företag, jobba kvällar och helger...
Jag vet att allt löser sig men det är verkligen dags att börja fundera och planera.
 
Nu är det bara 5 dagar kvar till jul. Det ska bli såå mysigt. Noels första jul och allt. Och hela familjen samlad.
Vinne hade en lång önskelista i år. Vi delade upp den på alla så han kommer förmodligen bli mycket nöjd och glad när han ser vad tomten kommer med. :))
 
Den här veckan är full med aktiviteter. Idag kommer Ida hit på en fika och sen har V avslutning med fotbollen ikväll. Imorn ska vi fira Hampe som fyller 18 år idag. Helt sjukt att han bara var 8 år när Linus och jag träffades. På torsdag är det dags för hundarna att få sig ett ordentligt bad, huset ska städas inför jul och på kvällen är det Vita Hästen-LHC.. Och så på fredag är det julfest med hockeyn. Sen kommer lördagen, då ska vi fira jul med mormor som inte ska vara med oss på själva julafton. Fullt schema!
 
Jag är glad att jag är klar med alla julklappar. Har verkligen inte känt någon stress den här julen. Men det lär väl vara den sista utan stress. När man jobbar heltid sen lär det bli en aningen mer stressande.
Linus ska vara ledig i 2 veckor från och med fredag så det ska bli skönt att ha honom hemma. Vi har ju en nyårsfest att fixa och styra med också. :) Men det tar vi då. Julafton först!
 
Nu ska jag få i mig lite mat innan Ida kommer.
 
Ha en fin tisdag vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!