Suck!

Okej. Nu räcker det! Jag orkar inte med mer snö nu. Det som kom igår räckte gott och väl. Det syns liksom inte att jag var ute och skottade för 1 timma sen. Jag kan inte gå ut och gå med hundarna eftersom att vagnen inte går att köra i all snö och Vinne ska hämtas på förskolan snart, och jag måste skotta mig fram till bilen. ://
 
Lite positiva saker då. Bilen gick äntligen igenom besiktningen. Hallelujah! Noel och jag lyssnar på julmusik och jag fixar med lite julklappar. Ikväll är det hockey. Jag har bokat tid på Devine Skin på måndag för att se om det går att göra något åt min mage. Hoppas Hoppas! Jag har blivit inspirerad av Johanna Jensen när jag läste hennes blogg och såg resultaten på henne efter bara 2 behandlingar. Helt sjukt!! :)) Igår blev jag snygg i håret igen också så nu känner jag mig lite fräschare och piggare. Så det finns faktiskt lite ljus i mörkret också. Ha ha.. Nej då. Jag får se skottningen som träning. Känner redan att jag har träningsvärk, och då har jag bara skottat 2 gånger. ;) Vältränad tjej!
 
Den 6.e januari ska jag förresten börja med något som heter Xtremefit.. Man tränar utomhus med egen kropp i grupp. Ska bli kul att testa något nytt. Jag måste verkligen komma igång!
 
Nehe. Dags att pälsa på sig och skotta mig fram till bilen med Jabba under ena armen!
 
Kram till er och kör försiktigt! :)
Var bara tvungen att slänga in en bild på mig och älskling från i somras när vi var i Grekland 2 veckor. Känns långt dit nu! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!