Status

Statusen här hemma är hyffsad. Jag är väl den som känner mig mest hängig här hemma, eftersom att Linus är på jobbet, han är ju alltid värst! ;)
Barnen är pigga och glada. Noel är snorig och har sin hosta men den kommer han ju att få leva med typ så fort han blir förkyld. :/
Han sov ändå skapligt bra inatt när han väl somnade ordentligt vid 01.20. Han var vaken en del innan och styrde lite och till slut tog jag in honom till mig och Linus fick gå ner och sova i soffan. Men det funkade inte. Han är inte van att sova inne hos oss så han kom inte till ro. Linus gjorde en vällingflaska och vi lade honom i sin säng igen. Han somnade direkt och sov till 8.30. :))
 
Nu har vi ätit frukost och barnen leker. Får se vad vi ska hitta på idag. Vill absolut inte dra ut Noel i den här kylan. Och jag måste ju lämna min bil på verkstaden. Baka lite skulle ju vara kul. Men min ork och mitt tålamod till det känns sådär. :/
 
Just nu lutar det åt en mysdag hemma och så får jag åka och lämna bilen när Linus kommer hem. Ett bad skulle ju inte sitta helt fel. ;)
 
Ha en bra dag i kylan. Vad fasen ska man ha på sig ute egentligen? Jag fryser ihjäl!!!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!