Snorigt

Host Host låter det inifrån Noels rum. Jag och Linus är också snoriga och hängiga! Bara V som är pigg! Som vanligt skulle jag vilja säga. Peppar peppar men han är nästan aldrig sjuk. Noel stackarn ligger nu och hostar, pratar, gråter och gnäller om vartannat. Jag förbereder mig med andra ord på en natt utan sömn! 😖

Den här helgen har vi iaf hunnit med mycket. I lördags blev det julfint här hemma. Till och med granen är framme och klädd! Det är så himla mysigt. Däremot har vi en liten herre och en liten hundvalp som är på precis allting! Det är mycket aj aj och fy här hemma nu! 😊
Idag har jag också hjälpt Ewe&Antton att flytta till sin nya lägenhet i Rambodal. Det kommer bli superbra! Kändes ju dock mindre bra när Malin ringde och sa att Noel var dålig. Ingen bra kombination med en trött mamma och en sjuk bebis. Dessutom är det ju svinkallt ute och det känns ju inget vidare att behöva dra ut Noel i vagnen för en promenad med hundarna imorgon.
Ett annat problem är att min sketna bil måste lämnas in på verkstaden imorgon också...
Dålig tajming på många saker just nu! Men men, allt löser sig! Frågan är bara hur och på bästa sätt?

Vincent har iaf skött sig hela dagen. Han har tränat hockey och varit med mormor och morfar. Vinne fick välja matställe, det blev såklart Olerarys! 😉

Nu ska jag försöka slumra lite innan nästa hostattack kommer inifrån Jabbas rum! Hans hosta låter helt fruktansvärd dessutom! Dumma Rs-virus!!

Godnatt kära vänner säger en sliten Becka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!