Otur

Det finns verkligen inget slut. Igår satt vi på akuten återigen jag och Linus. Den här gången var det en fraktur på samma tumme som förra gången men längre ner, så nu är det gips i 3 veckor som gäller. Tycker verkligen synd om honom. Men nu är det ju snart lite uppehåll och bara 2 matcher kvar innan Allettan drar igång efter nyår. Hoppas han är helt återställd då! Det är bara att bryta ihop och komma igen.
 
Annars är allt bra. Noel börjar mer och mer vilja gå själv. Han släpper min hand när vi går och tar några steg. Han är däremot försiktig för han sätter sig alltid på rumpan när han känner att det inte går. Gulle.. Jag ser fram emot att Noel börjar gå för man ser verkligen hur gärna han vill vara med och busa med Vinne när han springer och spelar hockey. Grabbarna kommer ha så kul ihop, och Vinne är verkligen snäll mot sin lillebror. Noel får alltid vara med, även om han förstör många gånger! ;)
 
Idag har ju Noel åkt pulka för första gången också. Det tyckte han var kul!! För mig var det träning. 12,5kg i en pulka i ena handen och 2 hundar i den andra. :D
 
 
Idag ska vi mysa till det lite här hemma. Vinne har ju helg nu när jag hämtar honom på dagis så då brukar vi festa till det lite. Linus har beställt räkor ikväll så det blir det för oss vuxna. Sen ska jag köpa lite annat smått och gott, OCH ett glas vin blir det definitivt ikväll.
 
Nu ska jag göra mig iordning lite innan Vinne ska hämtas. Verkar som att jag får skotta en gång till också. Sluta snöa nu tack. Det är jättevackert men nu räcker det.
 
Trevlig helg säger vi..
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!