Dukig kille Noel

Igår hände det! Noel står ju väldigt stadigt själv och har gjort det ett tag nu. Men igår stapplade han iväg några steg. Kanske 4-5 stycken innan han satte sig på rumpan igen. Både jag och Linus satt i soffan och såg det!! Snart släpper det nog. :)) Noel har nog lite mer tid på sig att börja gå ordentligt innan han ska börja på förskolan än vad hans storebror hade. Vinne började nämligen gå 2 veckor innan inskolningen började. :/ Kändes sådär...
Noel har ju alltså 3 månader på sig att öva!
Att han sen valde att sova hela natten utan avbrott gjorde ju inte saken sämre. 18.30-8.30 har lilla herrn sovit. Utvilad och glad unge nu tack, då gårdagen bestog av gnäll, host och snor...
 
Vincent har vi skickat iväg till förskolan. Linus lämnade honom idag. Skönt att slippa behöva pälsa på oss allihopa och stressa iväg. Det spelar verkligen ingen roll hur tidigt vi går upp på morgonen. Det slutar nästan alltid med att jag får tjata på Vinne att han måste skynda sig med sin frukost. Och många gånger slutar det även med att han har ätit 3 tuggor på mackan. :/ Tur att han snart börjar gå heltid på förskolan, då vet jag nämligen att han äter väldigt bra!
 
Noel och jag ska äta och fixa ordning oss i lugn och ro. Sen måste vi åka och lämna bilen. Det kan nog bli en lunch med mamma och pappa också innan vi beger oss hemåt igen. Ikväll kommer bästa Ewe och klipper Linus och färgar mitt hår. Vinne kan nog behöva en klippning han också. Han brukar nämligen vilja klippa sig så fort Ewe tar fram saxarna. ;)
 
Nu snöar det för fullt ute! Mysigt!
 
Ha en fin dag.
 
Kram
 
Julgranen är på plats. Nu fattas bara massa paket under. Dom är på g! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!