TRÖTT

Känns som att jag går runt och är ständigt trött!!! Det hjälper ju inte att lilla herrn är vaken på nätterna en del numera. :/ Jag har hört att barn kan känna på sig att det kommer att ske en förändring och att dom då kan bli lite bökiga. Han somnar alltid i sin säng! Det är vi väldigt noga med. Men sen vaknar han och vill sova hos oss. Han har ont i benen och fötterna, han vill dricka vatten, han vill sova hos mamma.. Jaa det är nånting fel hela tiden! Man tycker synd om honom men samtidigt är man så sjukt trött själv och när man sen tittar på klockan och vet att den kommer att ringa 05.30 blir man inte så peppad! Men men.. Jag hoppas och tror att det snart går över..

Har börjat titta på golv och tapet till sovrummet. I helgen ska vi nämligen börja flytta ut och kasta alla saker. Och på tisdag kommer dom och river väggen. Ska bli underbart att få det gjort! Det är nog det rum som jag vantrivts med. Nu får jag äntligen ett stort ljust sovrum! Tycker det är svårt att välja golv dock. Jag vill tänka praktiskt samtisigt som det ska vara snyggt såklart! ;) Det som ska göras är att två sovrum ska bli ett. Fönsterna ska bytas, golvet ska läggas nytt, väggar och tak ska målas och tapetseras, ny sängram ska inhandlas samt lite annan inredning! :) Jag är inne på romantisk stil. Alla som känner mig vet att rosa är min färg! Stackars Linus! hahah
Nee han bryr sig faktiskt inte så mycket. Den biten överlämnar han åt mig! Det återstår att se vad vi väljer helt enkelt.
Jag tar en före och efterbild så att ni får se resultatet! ;) 

Men om ni har några tips är dom mer än välkomna!?

Jag har fått en konstig gravidkrämpa.. Den ena ljumsken gör så förbannat ont. Det är som att någon sticker en kniv i den när jag tar ett steg. Måste ibland halta när jag går. Ser ganska roligt ut kan jag tro! :D Någon annan som haft något sånt konstigt!? Och vad beror det på?

Nu ska jag få i mig lite frukost! Idag är det stenhårt pluggande som gäller. Börjar bli lite nervös nu faktiskt! Tänk att det man haft framför sig i 1 år nu redan ska ta slut. Jag hoppas på ett bra slut! Vore skönt att lägga det bakom sig en liten stund och koncentrera sig på familjen ordentlig ett tag nu innan bebis kommer!

Ikväll har Linus match. Oskarshamn tror jag.. Dock är han, liksom alla vi andra förkyld och hängig! Får se om han spelar! Ikväll ska jag nog ta tag i rensing av Vinnes garderober och alla papper och pärmar vi har i hyllan måste också få en ny plats. Och sen blir det plugg när V har somnat.

Ha det bra hörrni! Och glöm inte att komma med tips nu!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!