Överraskad

Igår blev jag överraskad hemma efter jobbet. Jag hade mina aningar när syrran drog med mig på stan och köpte present och pratade konstiga samtal i telefon. ;)
Väl hemma väntade både familj och vänner och grattade mig till min diplomering med god mat, paket och trevligt sällskap! :D Vi firade även Linus som fyller 25 år på måndag! Han fick snygga kläder! :)
Vi hade en supertrevlig kväll. Det blev sent men det var det värt!

Känner att jag har börjat bli piggare på kvällarna nu. Tror att mycket handlar om oro som har släppt efter provet och utbildningen. Nu är det bara att köra på, blicka framåt och ta dagarna som dom kommer!

Lillis i magen är typ aldrig stilla. Den far och flänger och sparkar och bökar där inne. Ingen lugn unge det där inte! Men det hade jag inte väntat mig! heheh Nu märks det att den har blivit riktigt stor och stark. Sparkarna är hårda nu måste jag säga! Undrar hur dom kommer kännas längre fram! :/
Hade ju aldrig några krämpor med Vinne (förutom illamående i princip hela graviditeten) och då min moderkaka låg i framvägg då kändes aldrig sparkarna så tydlig som nu. Nu kan man se rörelserna läskigt tydligt utanpå magen och det känns ibland som att skinnet ska spricka! ;)

Imorn ska jag träffa tjejerna för lunch och mys. Det var verkligen länge sen nu! Sen är det match! Hoppas självklart på vinst. Men det tror jag! :D

På måndag ska jag faktiskt ge mig ut och rida en sväng. Vi får se hur det går! haahh kommer nog kännas lite konstigt! :/ Men det ska bli härligt att få ge sig ut i skogen och andas stall och frisk luft!

Ikväll ska vi prova på livet som 2 barnsföräldrar. Lilla Elton kommer och myser med oss ikväll! Ida ska jobba och jag är mer än gärna barnvakt åt lilleman. ;) Det blir en lugn kväll framför tv.n...

Trevlig helg på er..

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!