Myshelg

Då var det dags! Alla dagisbaciller lever och frodas igen.. Efter en hel sommar utan sjukdom har nu 2 veckor på dagis passerat.. Snoret rinner och han hostar! :/ Nu har även jag smittats av denba bacill men så fort jag slutat idag ska jag hem och kurrera mig. Har varken tid eller lust att bli sjuk nu!

Helgen har varit mysig. Den har tillbringats med Ewe&Antton.. I fredags blev det tacos. Ewe färgade mitt hår, alltid lika nöjd! Sen klippte hon även Linus. Sen var det fotboll på TV.. Superbra match! :/ Skapligt dåliga.. Sen blev det som vanligt kortspel.. Det blev en sen kväll.. Klockan 01.30 skjutsade jag hem dom. ;) Bebisen i magen gjorde sig verkligen påmind under senare delen av kvällen. Det gjorde förbaskat ont och jag fick ligga och vända och vrida mig i sängen innan jag till slut hittade ett sätt att ligga på som inte gjorde ont. :/ Det är nog ett litet monster här inne. Mycket vildare och mera vaken än vad storebror var när han låg i magen! ;)

Lördagen var det fart på. Linus åkte och slängde skräp och tätade alla fönster. Jag tvättade den nya vagnen, tittade på tapeter till bebisens rum på PeGes, dammsög, rensade ogräs och handlade lite.. Sen var vi helt slut så det fick bli pizza. Även lördagen bestod av spel. Den här gången blev det poker. Jag var nära på att vinna, men till slut tog farsan hem hela skiten!! ;) Äldst är bäst! Det är alltid lika kul när vi är med Ewe&Antton.. Man kan säga att vi har samma humor och trivs med varandra! Och Vinne älskar dom! Ewe fick till och med läsa saga och natta honom i fredags! :)

Idag är det som sagt jobb för min del. Linus tränar och Vinne och Affe är hos farmor&farfar!
När jag kommer hem ska jag äta god mat som jag hoppas att min kära sambo har lagat! Sen blir det att krypa ner under täcket och se nån film! (Bara jag kan hålla mig vaken) ;)

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Becka


Kommentarer
Postat av: Ewe

<3 <3

2011-09-04 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!