Måndag morgon

Herregud vad tiden går fort! Känns som måndag och fredag hela veckan! :/ Ibland är det skönt när tiden går fort men ibland vill jag faktiskt att den ska stanna upp liite bara. Helgen har varit mysig på många sätt..
I fredags blev jag ju överraskad efter jobbet. En supertrevlig kväll med nära och kära. Lördagen bestod av jobb för min del och sen var vi barnvakt åt lilla Elton. Ewe&Antton kom förbi på lite kort och snacks.. Kvällen avsltades i soffan framför tv.n där vi alla nästan somnade! ;) Jag har verkligen börjat längta efter den lilla i magen nu. Och efter att lillis var på besök i lördags blev längtan bara ännu större. Så himla mysigt med en liten bebis.. Ha en liten som somnar i ens famn och ligger och snusar.. Det är helt underbart! :D Min stora kille tycker inte att det är riktigt lika mysigt längre även om mammas och pappas säng är den bästa! ;) Men då är det mellan oss som gäller...Fast under mammas täcke! ;)

Igår kom fina vänner på besök. Det blev en lång lunch och fika.. Vi satt och pratade i flera timmar innan det var dags för mig och Vinne att åka på hockey. Det blev vinst igen.. 8-1 och dom fortsätter alltså att ösa in mål och köra över motståndarna. Jag tycker att laget känns stabilt i år. Trots underläge med 0-1 ganska tidigt i matchen vände man och vann överlägset mot ett lag (så som jag har fattat det) ska vara i toppen av serien. Härligt grabbar! Linus var bra även denna match. Dom va på honom ganska mycket men han trummade på och fick göra 1 mål dessutom. :D
Tråkigt är dock att publiken lyser med sin frånvaro. Vad begär folk? Nu vinner dom och öser in mål men det är ändå inte tillräckligt för att snåljävlarna ska ta sig dit och titta. Alltid finns det något att gnälla över i den här stan. Nu är dom väl för överlägsna att det är "tråkigt" att gå på hockey bara därför... Jaja, tur att det finns trogna supportrar som alltid är där!

Idag står jobb, massage, hämtning av 3 busungar på dagis, matlagning och mys på schemat! Ska nog laga någon god mat ikväll då Linus faktiskt fyller år idag. Får se vad jag hittar på! ;) Imorn ska vi och ta bilder på Atelje Carlsbecker. Har alltid velat göra det och nu passar vi på innan lilla bebisen kommer så att Vinne får vara på bild själv med mamma och pappa. Sen ska vi ju renovera sovrummet och där inne vill jag absolut ha en fin canvas tavla på lilla familjen! Hoppas vi fastnar på bild bara,, Heheh det är inte min starka sida om man säger så! Tur att jag har 2 snygga grabbar bredvid mig!

Nu ska jag äta lite frukost och dricka lite te. Har fortfarande ont i halsen, mest på morgonen! :/

Ha en bra vecka!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!