Hästfysioterapeut Rebecka Kårebrand

Jag fixade det!!!! Det var verkligen en sten som föll när man fick beskedet igår kväll!
Allt slit gav utdelning.. Jag är extremt lycklig och fruktansvärt lättad! Nu kan man bara köra på utan att känna oro..
Så numera kan jag titulera mig diplomerad Hästfysioterapeut! :D
Det var intensiva dagar i Göteborg med både nya föreläsningar, pluggande på kvällarna och provskrivning hela lördagen! Men nu är det klart! :)

Vincent blev glad när jag kom hem. Det märks att han har blivit äldre och fått lite mer tidsuppfattning! <3
Linus konstaterade i alla fall att ha INTE skulle vilja vara ensamstående pappa.. Mycket fix och styr för hans del. (Sånt som jag annars fixar och styr med) ;) hehehe Nyttigt för oss alla ändå!

Nu ska jag ta tag i alla här hemma. Renoveringen ska startas upp, det ska komma en liten bebis som det ska förberedas inför och allt är "vardag" igen.. ;) Härligt!

Imorse var det verkligen mörkt när jag åkte till jobbet.. Och kallt! :/ Nu är hösten verkligen här! Imorn har Linus första seriematchen hemma i Himpa... Den ska vi såklart gå på.. Nu är allt som sagt som vanligt igen!

Måste ta en sväng till Ullared och shoppa massa saker. Den årliga höstvisiten får nog ske snarast!

Hoppas ni haft en bra vecka/helg.. Nu tar vi nya tag! Jag ska faktiskt börja träna lite.. Så idag blir det ett pass på gymmet när jag slutat! Skönt att komma igång lite innan förlossning!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!