Härligt med vardag

Nu har jag hunnit landa lite känns det som.. Vi är tillbaka till det normala och jag kan sova ordentligt på nätterna. Utan oro och stress! Nu tar vi en sak i taget! ;)
Lite renovering hemma ska ske först och främst. En liten bebis ska komma till vår familj. Jag har dock redan börjat fundera över eget företag. När ska jag starta upp det? Vad ska jag heta? Hur ska jag marknadsföra mig? När ska jag köpa in en laser? Vad ska allt kosta? Jaa som ni ser är jag taggad inför vad min utbildning fört med sig och förhoppningsvis kommer att innebära. Jag vill verkligen göra något bra av det här! MEN som sagt..En sak i taget! :D

Nu vill jag få iordning hemma.
Ett nytt sovrum till mig och Linus med fejk kamin, större och ljusare!
Bebisen ska få ett nytapetserat sovrum och Vinnes "gamla" möbler.
Vinne ska få nytt i sitt sovrum. Vitt tror jag att det blir då han hittills har haft ek.
Tv.n som vi har haft i sovrummet ska flyttas ut i allrummet på övervåningen.
Trappan ska renoveras.

Listan kan göras lång över vad man VILL göra. Men detta ska i alla fall ske nu i höst!

Igår var det match då. Första hemma matchen i serien. Det var ju inte direkt någon spännande match då Hästen vann med 10-2.. Men grabbarna såg pigga ut och vi fick se många mål så det ska man ju inte klaga över. Linus gjorde en hel del assist.. Han var såklart duktig! Som alltid! ;) Det var jag och mormor som var där och hejjade! Vincent stannade hemma med sina kusiner och Charlie&Vincent somnade bredvid varandra i Charlies säng. <3 Gullisar..

Idag ska jag träffa Ida efter jobbet och ikväll ska mamma och jag gå en sväng på stan! Linus fyller ju faktiskt år på måndag! 25 år.. ojojoj Tänk att han bara var 16 år när vi träffades! :) hihih

Jag har skaffat mig en iphone.. Den har dock inte kommit igång än. Var tvungen att flytta över telefonnumret och det kunde ta 24 timmar! Men ikväll så! Då är jag like med som alla andra! Jag kommer dock INTE att spela massa nördiga spel på min telefon! Så det så.. :D

Ta hand om er kära vänner..

Becka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Saknar er, hoppas vi kan leka snart. Kul att börja o fixa i bebisrummet då. Du kanske ska ta lite rosa också, eftersom det kommer bli en lite tjejkompis till Lizette :) Ring imorron om du får någon tid över.Puss

2011-09-21 @ 21:21:49
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!