Dåligt av mig!

Förlåt för dålig uppdatering! Har helt enkelt alldeles för mycket i huvudet just nu.

På onsdag åker jag till Göteborg/Kungälv för sista träffen. Det ska in med nya saker i huvudet samtidigt som man ska koncentrera sig på provet jag ska skriva på lördag. Onsdag-Söndag är jag borta och jag kommer nog ha lite svårt att sova om nätterna nu fram tills dagen D. Det är ju det här man har kämpat för. Tänk att snubbla på mållinjen nu! :/
Det får inte hända! Så därför är det plugga plugga plugga som gäller nu... Därav den dåliga uppdateringen. Varvar familjen och hemmet med böckerna nu. Något annat finns det inte tid för.

Jag är fortfarande helt tagen av det fruktansvärda som hände Stefan Liv. Eller det är väl snarare hans familj jag tänker mest på. Tror att det kom en så nära inpå. Det är verkligen min skräck, att en dag få ett telefonsamtal att bussen som L åker med har krockat eller råkat ut för något. Att hela ens liv kan förändras bara på några sekunder. Att behöva förklara för sina små barn att pappa inte kommer hem. Att behöva identifiera kroppen och begrava sin andra hälft! Att försöka leva vidare efteråt, vara stark för barnen när man egentligen bara vill lägga sig och dö själv!
Ne jag kan inte ens läsa om det längre. Börjar gråta bara av att prata om det. Jag ska från och med nu ägna mig åt att vara lycklig och tacksam för min fina familj och ta vara på alla stunder tillsammans. Livet kan förändras snabbt!

Idag ska jag i alla fall massera 2 hästar. Blir skönt att ha gjort det också nu innan onsdag. Lite uppdatering och uppfräschning av minnet! ;)

Lilla bebisen i magen växer fort nu. Är redan i V.25! Det märks vill jag lova. Den tar allt mer plats och sparkarna är verkligen hårda nu. Har än så länge bara gått upp 1,5 kilo vilket är extremt skönt! Imorgon ska jag till BM igen. Har inte varit där sedan inskrivningen så det blir spännande att se alla värden och mått. Alltid kul att jämföra med första graviditeten! ;) Även om en graviditet aldrig är den andra lik!

Nu ska jag läsa lite...IGEN!

Kan bli dåligt med uppdatering den här veckan nu. Men jag återkommer i alla fall på söndag med en uppdatering och förhoppningsvis ett positivt resultat. Att jag är diplomerad Hästfysioterapeut! :D

Trevlig vecka på er!

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!