Utvecklingssamtal

Idag är det fredag! Jag har hunnit en hel del idag.. Så är det när man är effektiv! ;)
Jag har städat, tvättat, rensat kyl och skafferi, duschat och varit på utvecklingssamtal på dagis! Och nu står jag här på jobbet där jag ska stå till 20.00 ikväll!

Samtalet på dagis gick jättebra! Hittills verkar det som om vi har lyckats bra med lilleman! :) han är både snäll och hjälpsam tydligen!
Det är alltid kul att höra hur han är på dagis och mot de andra barnen. Tydligen har vi en liten herre som hjälper de yngre barnen och rättar andra som gör eller säger fel! :) ha ha
Alla fröknar tyckte att han hade blivit väldigt stor på kort tid och dom trodde även att Vinne skulle bli en toppen brorsa! Det tror jag också.. <3

Fick även lite positiv information om att när Vinne ska börja gå 15 timmar i veckan efter jul finns det en plats på dagis då barnet måste vara hemma alla lovdagar men då betalar man ingenting för dagis platsen! :) hade jag ingen aning om! Men den platsen är ju given. Sparar vi 1260 kronor varje månad! :)

Nu ska jag dricka lite kaffe!

Efter jobbet blir det fredagsmys!

Trevlig helg på er!

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!