Så var den här söndagen snart slut!

Hej på er.. Står på jobbet och dricker en Loka päron. Har verkligen bara sug efter Fanta och Loka numera. Ingen Cola eller Pepsi Max här inte.. Men det går ju i vågor har jag märkt. ;) Det kom precis in en kille på gymmet som skulle sola. Han stank verkligen askkopp och jag höll på att avlida. Den lukten är för tillfället hemsk! Känns som att jag också luktar nu! :/ Jaja idag har jag alltså bara jobbat. 10-19 är det som gäller på söndagar. Så mycket mer hinner man inte med. Ska hem och mysa i soffan sen. Jag har beställt Lövbiff och pommes av min kära sambo. Den ska vara klar 19.15 prick! :)

Jag kom på att jag är inne i en skriva-lista-period. Jag skriver listor på allt! Just nu är det namn till bebisen, shopping lista till Ullared, matlista, att göra lista.. Ja som ni ser. Listor här och listor där! Linus fick en liten att göra lista idag han också. Han ska inte bara ligga och lata sig en söndag han heller såklart! heheh

Veckan som kommer är fullspäckad. Det gillar vi! Imorn blir det jobb på förmiddagen, besök hos barnmorskan, lunch och hämtning av 3 vilda grabbar på dagis. :D

Jag ska lämna in vår vagn på lite service nu i veckan tänkte jag. Vill att allt ska vara tipptopp när lillis kommer såklart! I veckan ska vi även montera ner sängen och allt annat och "flytta in" i bebisen rum tills vårt sovrum är klart! Så nu blir det att sova på madrasserna på golvet ett tag framöver. Jag sover ändå så illa på nätterna nu och har ont typ överallt när jag vaknar på morgonen! Så det är lugnt för min del!

På tisdag händer det en spännande grej. Det kommer en kille och demonstrerar lasern för mig på kvällen! ;) Får se vad det leder till. Tror till 99% att jag kommer att köpa den direkt. Om jag känner mig själv rätt. Linus får vara med och inspektera och lyssna han också tror jag! hehe

På onsdag är det fotografering på dagis. På morgonen är det gruppfoto och vid 14 ska Vincent ta sina enskilda bilder. Lilla snyggis! Våra bilder och tavlan från ateljé Carlsbecker är också klara nu så dom ska vi också hämta ut i veckan! Bara att ta det lilla lugna nu sista timmarna på den här veckan, ladda om och ta nya tag.

Kram på er

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!