Ingen bra morgon!

Igår var vi på hockey. Kände då att det började sticka och strama i knävecken när jag gick. När jag sedan kom hem och tog av mig byxorna hade knävecken svullnat upp och jag hade röda märken där. :/
Kändes skitlustigt! Jag ringde 1177 och fick sedan prata med en barnmorska på förlossningen. Hon trodde inte att det hade något samband med graviditeten men man blir ju lite nojjig. Jag har aldrig nåhonsin varit allergisk eller känslig mot något. Har aldrig haft eksem eller utslag.. Så visst är det konstigt!? Nu skulle jag väl bara hålla koll på att det inte blev värre och att jag inte kände mig konstig på något annat sätt.
KUL!  Nu kommer jag väl gå och känna efter hela dagen... Lever bebisen, kliar det, hur ser knävecken ut och hundra andra funderingar.. Vad kan det vara för konstigt?

Morgonen har heller inte börjat så bra. Vinne sov visserligen länge men var på uselt humör när han vaknade. Vägrade äta frukost eller borsta tänderna. Lyssnade inte på något och var allmänt jobbig. Dessutom skulle dom ha leksaksdag på dagis och Vinne ville ha med sin klubba och sin hjälm förstås. När vi kom till dagis sa jag åt honom att vi skulle lägga sakerna på hans hylla och så fick han ha dom ute på gården. Det blev livat värre såklart! Det slutade med att han fick ha sakerna och visa dom andra barnen på samlingen och sen lovade han att lägga upp dom på hyllan. (Dock inte mitt förslag utan frökens).

Åker ifrån dagis och ska stanna och köpa med mig en macka. Finns typ inga att välja på men jag tar en med ost och skinka. Kommer till jobbet och inser att det är russin i brödet. Jag hatar russin. Höll på att kräkas och sitter nu här med tom mage, tokig bebis därinne och på ganska trött och dåligt humör. :(

Måste se till att vända den här dagen till något bra! I eftermiddag finns det många måsten nämligen.. Storhandling med en son som förhoppningsvis är på bättre humör när jag hämtar honom, tvätt som ska tas hand om, städning efter snickare, matlagning och annat vardagsbestyr! Hoppas att jag känner mig pigg och glad efter lite mat i magen!

Hoppas er morgon har börjat bättre än min! :)

Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!