Imorn är det dags!

Eller ska man kanske säga inatt! Klockan 04.00 drar vi! Jag, Alex och Ewe åker till Ullared för en massa shopping! Blir att ta med sig stora plånboken då listan har fyllts på typ varje dag nu den här veckan. ;)
Det blir såklart mycket till bebisen och Vinne. Men jag har några saker på listan som faktiskt är till mig själv..

Så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Det är nämligen jag som kör! Tur att pappa hann byta till vinterdäck på bilen. Imorse var det ju snorhalt ute och jag kan tänka mig hur vägarna ser ut inatt vid 4-tiden! :/ Vi ska låna deras bil då bagaget är större på den. Och det behövs nog! ;)
Jag har en känsla av att både bagage och baksäten kommer att vara fullproppade med gula påsar!

Så en heldag på Ullared är vad som väntar mig imorn! Och när vi kommer hem på kvällen ska Linus och Antton ha lagat 3 rätters åt oss. :D det blir spännande! Jag har i alla fall kommit med ett önskemål. Pannacotta till efterrätt! Älskart!

Efter jobbet ska jag fika med Charlotte som är "hemma" från storstan och hälsar på. Sen blir det hem, kolla på Idol och sova direkt efter tror jag..

Ha en trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!