Höst

Fy attans vad ruggigt det var imorse.. Satte på 25 grader och stjärtvärme i bilen in till jobbet. Där hade jag kunnat sitta länge kan jag lova. Nu är det verkligen mörkt ute när jag går upp. Vet aldrig vad klockan är när jag vaknar på "morgonen" nu. :/ Hösten är mysig när man får vara inne med filt och tända ljus. Inte ute klockan 06.00 i mörker och blåst!

Igår jobbade jag till 18. När jag kom hem möttes jag av en skitglad unge. Han hade fått en isglass av sin pappa och höll som vanligt på att leka med sina legogubbar. ;) Pappan i huset stod och lagade mat!! Det blev lövbiff och pomme.. Smarrigt värre. Vi satt och åt (inte framför tv.n) och pratade innan det var dags för Vinne att ta en dusch. Det nya sättet att få honom att själv ta av sig kläderna och hoppa in i duschen är att säga att legogubbarna också vill duscha med honom. :D Han skulle nog kunna stå inne i duschen hur länge som helst tror jag. Lileman var i alla fall på strålande humör igår kväll och han både duschade, tvättade sig, borstade tänderna, hämtade filten och nappen och sa godnatt till sin pappa utan protest! Vi läste saga och jag sa godnatt.. Det är sådana kvällar man lever på länge! Tack älskade unge. <3

Nu har jag bestämt mig. Det blir en laser! Jag har kontaktat Optilaser och kommer förmodligen att ha en laser hos mig i slutet av oktober. :D Den kostar en hel del men jag ser det som en investering. Samtidigt som jag ser grymt mycket fram emot lilla bebisens ankomst så är jag sjukt taggad inför att starta eget företag. Har fått så mycket ideér på senaste tiden så det är skitkul. Jag hoppas att jag kan behandla Linus axel med den nu också så att han kan bli bra och slippa den där skiten.

Jag tänkte nog ha en liten tävling! Eftersom jag själv är så osäker på vad det är för liten människa som ligger i min mage så vill jag gärna att ni alla är med och gissar. Ju fler dessto roligare!

*Kön
*Datum
*Vikt
*Längd

Ikväll lägger jag ut en magbild och mina gissningar! ;) Och hörrni! Kom med massa namntips också är ni snälla.. Sjukt svårt den här gången! :/

Ta hand om er vänner..

Becka

Kommentarer
Postat av: Matilda

Flicka 3655g, 50cm den 26:e december:)

2011-10-05 @ 09:24:15
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Ewe

Flicka 51 cm 3450, 2 januari :)

2011-10-05 @ 09:47:28
Postat av: Förhoppningsvis Pappan:)

Man; eftersom män gör män

58 lång

5423g

12 slaget

2011-10-05 @ 10:47:44
Postat av: Sis

Pojke 3300 50cm 28 dec en liten William

2011-10-05 @ 10:52:58
Postat av: Anonym

Det är en tjej o hon ska heta Nicole. 3380 och 50 cm. 22 dec!! Hoppas jag har rätt :) Puss på er...

2011-10-05 @ 15:12:41
URL: http://alexandraamariaa.blogg
Postat av: Jossan

Jag tror det blir en kille (men hoppas lite extra på en tjej)

47 cm

3270 gram

4 Januari

Vera Vilgot Albin Kevin Malte Filip Hugo Oliver



Laser, JAAAAAA!!!!!!! Äntligen :-D

Pussssss

2011-10-05 @ 17:15:36
Postat av: EMELIECATRINE

Jag tror det blir en liten lillebror =) Vikt är svårt, men typ 3342 gram och 51 cm kanske, hehe. Tror han kommer den 15 dec.



Lite namnförslag; Malte, Elton, August, Elis, Max, Oliver.Tycker Vincent är ett ganska tufft namn, så tycker ni ska satsa på ytterliggare ett tufft namn. Skippar att skriva tjejnamn för tror inte det blir en tjej ;)



Kram Emelie

2011-10-05 @ 19:13:55
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Josse

Tror på en pojke till:), o att den anländer 29e dec. 3455g o 51cm.



Pojknamn: vilde, vigo o milo



Flicknamn: nea, Stella, vilda :)

2011-10-05 @ 19:52:05
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!