Här är min gissning!

Okej! Som jag har nämnt tidigare tycker jag att det är skitsvårt att gissa kön på lillis i magen. Med Vincent var jag stensäker från första ultraljudet. Den här gången är själva graviditeten helt annorlunda, magen är helt annorlunda och bebis i magen ät mycket mer vild och vaken än vad Vinne var! ;)

Men här är i alla fall min gissning och en bild på dagens mage!

Det blir en pojke, 27 december, 3390g och 50 cm

Nu återstår det att se vem som får närmast rätt! Många tycks i alla fall tro på en liten grabb! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi tror ju nästam likadant. Förutom kön;)



Kram

2011-10-05 @ 21:34:57
Postat av: Becka

Ha ha jaa nästan! Men det är svårt! Får gå på första känslan bara! :) vi får vänta och se!



Kram

2011-10-05 @ 21:49:51
URL: http://betchji.blogg.se/
Postat av: Fru Jensen

Jag gissar på en tjej även fast magen ser ganska "pojkig" ut ;-)

29:e december 3480 g, 49 cm!



Gud så spännande det är att inte veta ändå! Jag tror mer och mer på en tjej i min mage nu bara för att magen ser annorlunda ut och allt känns på ett helt annat sätt. Det beror väl främst på moderkakans placering i och för sig :-)



Spelar ju verkligen INGEN som helst roll, men det är roligt att spekulera!



Kram Johanna

2011-10-05 @ 22:30:55
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!