Halloj på er!

Lite dålig uppdatering från min sida just nu.. Har dock problem med att ladda upp bilder från mobilen på bloggen.. :/ vet inte varför.. ska ta tag i det och bli lite bättre på att uppdatera bloggen. :)

Idag mår jag lite halvtaskigt! Känner mig lite down. Har ont i skallen och halsen. Hoppas jag inte blir sjuk. Måste hem och kurrera mig efter jobbet. Det var visst fotboll på tv idag så då kan jag ju ligga i soffan och halvsova. Även om jag är gammal fotbollspelare själv så tycker jag inte att det är jättekul att titta på fotboll. Händer ju typ ingenting! Räcker att se sista 10 minutrarna. ;)

Annars rullar allt på. Vinne är inne i en ganska bra period just nu. Han är duktig och väldigt mysig. <3
Man märker att han blir större och större och att det verkligen är en egen liten individ med egna tankar och åsikter. På fredag är det utvecklingssamtal på dagis. Ska bli spännande att höra vad dom tycker om vårt lilla busfrö. Vi har i alla fall börjat försöka göra oss av med blöjan. Både söndag och måndag har det gått superbra. Han har sagt till varje gång och har både bajsat och kissat på toaletten!

Vi börjar se mer och mer fram emot lillis ankomst. Jag har sorterat kläder. Valt ut kläder att ha med till BB, börjat checka av vad som finns och vad som behöver inhandlas. :) Den 22 oktober blir det en tripp till Ullared. Då ska det shoppas! ;)

Vi ser också fram emot att renovering av sovrum och bebisrum ska sätta igång. I helgen tar vi bort Allt från rummen och tills det är färdigt får vi alltså sova på madrasserna på golvet! :) Går nog bra det också! hehe

Hoppas ni alla mår bra och klarar er från snor och feber!

Kram på er

Becka

Kommentarer
Postat av: Becca

Mysig blogg du har och stort grattis till bebisen! :) kramar

2011-10-11 @ 15:53:29
URL: http://Blogg.mama.nu/smalofin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!