Fullt ös hela helgen!

Då var ännu en helg förbi.. Snart är oktober slut! Bara 2 månader kvar tills vi blir 4 i familjen.. :D

Helgen som var bestod av en massa skojigheter. På fredagen käkade vi mat och såg på Idol inne hos syrran och Fredde. Sen blev det att gå och lägga sig och sova några timmar för att sedan gå upp mitt i natten och bege sig mot Ullared. Jag, syrran, Alex och Ewe hade med oss frukost och begav oss 04.00 till Småland.
Jag körde hela vägen både dit och hem. :) Dit var det kolsvart hela tiden plus att det regnade så det var ganska jobbigt att köra måste jag säga. Man var ju tvungen att vara jätte fokuserad och koncentrerad hela tiden. Man kör ju dessutom halva vägen mitt inne i skogen så det finns ju också en risk att något djur får för sig att springa rakt ut på vägen. Det gick dock bra och vi var framme vid 07.20.

Och tur var väl det! Jag har varit på Ullared många gånger innan men har aldrig varit med om så mycket folk som i lördags. Herregud säger jag bara! :/ Kaos var bara förnamnet... Men vi "strosade" på och var färdiga vid 15.00.. Så många timmars shopping blev det och jag åkte därifrån 5000:- fattigare.. Införskaffade en del saker till bebis och kläder och leksaker till Vincent. Jag och Linus fick väl lite saker vi också. ;) Men barnen går alltid först nuförtiden! :)

Vi var hemma vid 18.30 och då var man ganska slut. Linus&Antton hade då lagat 3-rätters till mig och Ewe. Det blev skagen toast, potatisgratäng med kycklingfile och jättegod egentillagad sås och panacotta med hallon och passionsfrukt. Supergott och man blev faktiskt lite stolt över grabbarna. Dom kan ju dom också! :D
Vi spelade lite spel och vid 23.30 åkte Ewe&Antton hem. Jag kastade mig i sängen och somnade som en stock.

Igår var vi uppe vid 09.00... Vinne skulle få testa att åka skridskor för första gången. Han var superladdad och hade "packat" sina skridskor och sin hjälm i en påse. Det gick faktiskt över förväntan. Jag trodde att han skulle tycka det var jobbigt och svårt men han va så glad så. Förvisso blev det inte så mycket åkande, han stod på skridskorna och vinkade till mig på läktaren flera gånger! <3
Morfar åkte med honom och han tyckte det var superkul.. Så det blir nog fler gånger tror jag.. 
Han erkände dock själv att det var väldigt svårt och halt.. hahha gulle..

Idag är det jobb. Lunch med Jonna. Hämta busgrabbarna på dagis. Ida&Elton kommer på fika. Och ikväll blir det nog en ganska tidig kväll. En helg med alldeles för lite sömn börjar göra sig påmind känner jag. Det kommer väl i efterhand!

Hoppas ni haft en trevlig helg.

Puss på er så hörs vi!

Becka

           image description                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!