Fredag

Äntligen fredag!!!

Igår jobbade jag. Sen hämtade jag 3 busiga, trötta grabbar från dagis. Den ena hade ramlat och slagit i pannan, den andra hade bajsat i byxan och den tredje hade inte sovit något efter lunch. ;) Men det gick bra. Vi fikade bullar och saft och jag fick mordhålla dom i soffan för att lugna sig och titta på Pippi ett tag. :)
Sen kom Hanna, mamma och pappa. Vi käkade tacos! Sen var det läggdags för kidsen. Vinne tog sin kvällsdusch som vanligt. Efter 15 min fick det räcka tyckte jag. Han somnade direkt efter boken var slut så han var nog väldigt trött i alla fall...

Jag skulle rensa lite igår då Linus var iväg på Olearys med jobbet. Jag fastnade dock framför tvn. Så hemskt att verkligen kämpa i så många år för att kunna få ett litet barn. Jag grät och skrattade om vartannat. Är verkligen tacksam för mina barn och för att jag, som det verkar har väldigt lätt för att bli gravid! All styrka till dom som inte har fått den möjligheten och den "gåvan".


 Lycklig mamma med sin lilla son! <3


När det var slut blev det i alla fall lite rensning. Har 3 skåp och en hel bokhylla med kuddar, täcken, papper, pärmar, kläder och annat som måste rensas och omorganiseras nu när det rummet "försvinner". Vi måste nog köpa en skänk att ha nere vid tvättstugan för att få plats. Ska bli så himla skönt att få ordning på övervåningen. Nu kommer vi inte ha något rum som står oanvänt! Jag rensade också bland bebiskläderna som jag och syrran sparat och som jag "fått" av bästa Ida. Har nu en hel papperskasse med kläder i 50/56. Så kläderna att ha med till BB och overall till vintern har jag redan. Eftersom vi inte vet vilket kön det är känns det onödigt att köpa massa nytt nu innan.





Vid 23.00 gav jag upp och gick och lade mig. Men mer rensning kommer att ske nu i helgen då både jag och Linus är helt lediga! :D Hör verkligen inte till vanligheten.. Men det uppskattas vill jag lova!

Ikväll ska vi hem till Malin (Linus syrra) och fira henne. Och imorn ska jag och Jossan åka och kolla lite tävling.

Ha en jättebra helg nu allihopa!

Kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!