Aj Aj


Den här graviditeten bara springer förbi och jag hinner knappt med. Är i V.30 nu och har bara 73 dagar kvar till beräknad förlossning. Herregud vart tog alla dagar och veckor vägen!?
Var i alla fall hos Bm i måndags och lillis ligger nu med huvudet nedåt. Det känns också kan jag lova. Känns verkligen som att huvudet ligger precis mellan benen när jag går och reser mig upp. Har fått lite foglossning också. Det strålar och stramar i ljumskar och ländrygg. :/ Tycker verkligen synd om er som har tidiga och stora problem med det. Det gör förbannat ont! Men jag kan stå ut i 10 veckor. ;)

Allt såg i alla fall jättebra ut, Förutom järnvärdet! Men det hade jag på känn. Det var lite lågt redan förra gången och jag har inte ätit några järntabletter sedan dess. Måste börja nu. Det är ju delvis därför jag är så förbannat trött hela tiden. :/

Den här förlossningen har vi planerat att filma! :) Tror att det kan vara väldigt häftigt att ha en film.. Om det nu går som planerat. Men vi får se! Blir det en sån smidig förlossning som med Vinne är det inga problem. Men det kan vara så att det går väldigt fort den här gången då Vinne var född på väldigt "kort" tid så då kanske vi inte hinner med riktigt! ;) Men vi får se.

Idag står först jobb på schemat. Sen blir det lunch med Ida och sedan iväg till dagis för att ta enskilda kort på Vincent! ;) Gulle.. Sen åker vi hem och får besök av älskade vänner för fika och lek. Ikväll ska vi också hinna ta bort Allt ur rummen på övervåningen. För imorn eller på fredag kommer dom och börjar renoveringen! :D Som vi har längtat! Så numera sover Linus&jag på madrasserna på golvet. Det är ganska mysigt! ;)

Nehe ni.. Nu blir det lite frukost här på jobbet.

Ha en bra onsdag i höstmörkret!

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!