111111

Blir galen.. Har fortfarande inga namn till bebisen.. Känner mig fantasilös och tråkig! :/
Undrar varför det ska vara så himla svårt den här gången.. Det är ju en egen liten människa som föds och den ska inte behöva förknippas med någon annan bara för att den är nr 2. Så det ska inte behöva vara svårare att hitta ett fint namn den här gången. Så nu ska jag sätta mig och skriva en lista tänkte jag..
Har ju en liten grej att jag tycker det skulle vara "gulligt" med ett namn på V om det blir en pojke till.. Så favoriterna där förtillfället är William och Vilmer. Men namn till en liten flicka är skitsvårt! Kan ju också vara för att man inte riktigt tror att det är en tjej här inne. ;)

Ni får jättegärna fortsätta komma med förslag. Jag ser att det faktiskt är en hel del som läser bloggen, vilket är jättekul, men glöm inte bort att kommentera! Alltid kul att veta vilka ni är såklart! :)

Idag är det jobb.. Sen får vi gäster ikväll... Det blir fullt hus! 8 vuxna och 3 barn. Det blir lite mat, efterrätt och fredagsmys. Imorn blir det nog en sväng in till stan. Nordic Club har Öppet Hus hela helgen så det måste vi ju kolla in.. Gör det ni också! Fri träning i gymmet på lördag och fri gruppträning på söndag. Passa på nu! Sen åker vi till svärföräldrarna i Smedby för lite mat på kvällen! :D
Söndag är inget planerat för mig och Vinne. Linus har bortamatch så honom ser vi inte på hela dagen/kvällen.. :/ Jo just det, Vinne ska ju på teater med farmor på eftermiddagen. Vi får se vad jag hittar på då!? Inte ofta man är helt själv nu för tiden.

Nu börjar jag bli riktigt hungrig. Syrran kommer upp och käkar lunch med mig vid 12. Bara att hålla ut!

Trevlig helg på er...

Becka


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilja, Wilda, Wanja, Wera, Viktoria, Vanessa, Wilma, Wega,

Wilhelm, Vilgot, Viktor, Wilbur,

2011-11-11 @ 14:22:38
Postat av: EMELIECATRINE

Barntokig som jag är så kommer här några fler namn =)



Pojke: Valter (stor favorit), Vidar, Vilhelm, Vilmer, Villiam, Vide, Ville.



(Om det ären flicka och vill ha på V..)

Flicka: Vilja, Vilma, Vira.



Annars; Maja, Junie, Julie, Livia, Ella... äsch, jag vet inte! Du har en jättefin mag måste jag säga i allafall =)



Stor kram!

2011-11-13 @ 21:03:41
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!