Tiden som har gått...

Som jag ofta påpekar går tiden just nu så himla fort. Ibland är det skönt men lika ofta är det ganska skrämmande. :/ För bara 2,5 år sedan var det bara jag, Linus&Affe. Vi bodde i lägenhet och hade egentligen bara oss själva att tänka på. Nu bor vi i villa som vi själva har köpt, jag har en utbildning som jag hoppas kunna arbeta med. Linus har ett väldigt utvecklande jobb som han trivs med på sidan om hockeyn, vi har Vincent. Världens goaste unge som hunnit bli 2,5 år. Och om bara några veckor blir vi 4 medlemmar i familjen Kårebrand/Näsström. Så jag vet precis vad jag har haft för mig de senaste åren. ;) Herregud det känns ju nyss som att man tog studenten. Men det är ju snart 5 år sedan! :)

Lite bilder bjuder jag på en torsdag som denna! ;)

   

    

   

   

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja tiden går fort, vi kanske skulle ha en återträff igen! Hoppas att det blir kanon med den nya lilla varelsen när den väl kommer;-) Kram

2011-11-18 @ 06:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!