Sovrummet

Äntligen fick vi lite besked.. Nu i veckan ska väggen ha rivits och den ena dörren ska sättas igen. Till nästa vecka ska det byggas nytt och sättas upp panel på väggarna. Golvet ska läggas in och taket ska målas. Sen är det bara att börja möblera. :D Skönt! Vi har även kommit fram till att flytta in vår fejk kamin i sovrummet och flytta ut Tv.n i allrummet. Märker själv att jag har somnat mycket bättre och fortare utan tv.n på.. Och det blir ju en riktig mysfaktor med brasa i sovrummet. ;) Sen kommer allrummet till användning mer då också.

Så här kommer det i alla fall se ut på den ena långsidan och på kortsidorna under snedtaken.. Som jag alltid velat ha det! ;)



Golvet blir lite mörkare och möblerna blir vita i lite lantlig stil. Jag älskart! Stackars Linus.. hhhahahah nejdå han är inte så brydd faktiskt (som tur är). I sovrummet ska jag också ha ett sminkbord (gammalt) och en gungstol samt en stege att ha som prydnad bara. Längtar tills vi får lägga oss i nybäddad säng och tända en brasa. Blir nog många sådana kvällar i höst/vinter. Mysigt värre!!!

Ne nu ska jag fortsätta jobba lite. Slutar inte fören 18 idag.. :/

Hej på er sålänge... Ikväll kommer lite förebilder också förresten, jag lovar! ;)

Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!