Snart fredag igen hörrni!

Onsdag idag! :) Jag gillar onsdagar.. Bara 2 arbetsdagar kvar till helg och jag slutar tidigt...
Somnade tidigt med Vincent igår. Han vaknade och hade ont i benen så tror att klockan var 21.15 när vi kastade in jag och han! Det var skönt. Och tur.. För inatt har jag vaknat 3 gånger och varit uppe och kissat. Sen har ju lillis i magen lite svårt att komma till ro igen så att jag kan somna om. Bökar och styr där inne! :/

Idag ska jag efter att jag hämtat V på dagis åka in till stan en sväng och träffa Johanna. Blir väl en fika och lite strosande på stan. Mysigt! Och ikväll är det hockey. Vinne får vara hemma med mormor. Han orkar inte följa med på onsdagsmatcherna kunde vi konstatera förra matchen då han somnade efter första perioden. :)
Hoppas Linus kommer igång efter skadan nu. Jobbigt bara att sitta och vara nervös för den där förbannade axeln. :/ Men det går nog bra! Jag håller alla tummar jag har i alla fall!

Imorn ska jag på bio. Var nog 100 år sedan sist tror jag! Ida och jag ska se Breaking Dawn. :D
Jag vägrade länge se Twilight då jag aldrig gillat overkliga filmer. Men Ida tvingade mig och vi satt uppe och såg de första två filmerna till 4 på morgonen. Så självklart måste vi se den sista också! ;)

Fredagen blir nog lugn. På lördag fyller min älskade vän Jonna år så då blir det lite kalas för henne. Det blir ju såklart utan alkohol för min del. Mindre roligt dock.. Men snart så.. Bara ett tag kvar tills jag får ta ett glas vin. Har känt ett riktigt sug efter det den här graviditeten. Ett glas vin och lite choklad.. Mmmmmm säger jag bara! :D

Ha en bra onsdag.

Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!