Skitnatt

Igår var det ju som sagr fullt upp hela dagen och min kropp bara skrek efter att få lägga sig ner och sova, eller åtminstonde vila! Efter att ha hämtat syrran inne i stan och lämnat av lite saker hos mormor kom jag hem till en hysteriskt ledsen Vincent. Han somnade i soffan med Linus vid 19 men vaknade alltså vid 20.30 och kunde knappt få luft. Till slut lugnade han sig men sa att han hade ont i magen. Han yrade ganska mycket och pratade om dagis och att han hade ramlat och slagit sig men sen somnade han om igen.. :/
Som förälder blir man orolig men man måste ju hålla sig lugn för hans skull! Sen var det dags igen vid 21.45.. Han vaknade återigen och var jätteledsen. Han ville bara vara hos mamma så det var bara att borsta tänderna, tvätta sig och gå upp och lägga sig med honom. Skönt i och för sig då jag var helt slut i kroppen...OM jag nu hade fått sova! Han somnade men gnydde och vände och vred på sig mest hela natten. Han vaknade väl 5 gånger till och var så ledsen att jag fick tända lampan och försöka prata med honom. :(
Stackars lilla! Man blir orolig när han är ledsen och man inte vet vad det är. Samtidigt som jag för tillfället är hysteriskt trött på kvällarna/nätterna och därmed får mycket sämre tålamod. Men imorse när jag väckte honom vid 9 var det som om ingenting! Han käkade frukost och var pigg och glad. :)

Däremot ville han pussas och kramas lite extra när jag lämnade honom på dagis. <3
Kan det vara så att han känner på sig att det kommer att ske en stor förändring snart!? Han vill ha lite extra uppmärksamhet och tid med sin mamma.. Jag vet inte, men har läst det nånstans har jag för mig! ;)

Idag mår jag väl sådär. Förutom att jag är trött så fryser jag och när jag skulle äta min lunch fick jag göra många pauser för att överhuvudtaget få i mig någon mat. Har en lustig illamående känsla.. Blä! Men jag jobbar till 18 idag så det är bara att bita ihop och se glad ut...
Ikväll blir en tidig kväll i alla fall och jag hoppas att Vinne sover bra som vanligt..

Imorn ska jag till barnmorskan igen. Tiden går fort. Redan vecka 36..Skönt!

Hoppas ni har en bättre dag än jag..

Kram till er

Becka

  image description Lite skillnad på storlek! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!